8 תשובות
כן!!!!!!!!!! זה מעשה מאוד אמיץ
מאחלת לכם בהצלחה
כן! זה דבר שהוא ממש קשה לרובנו.
כן מאודד
תעשו דייט בתחנת משטרה
אנונימי
שואל השאלה:
^
תודה לך נכדה אהובה!
אנונימית
כןן כל הכבוד סבתא גאה בך
ברורר בהצלחהה
מה תחנת משטרה