8 תשובות
כן!!!!!!!!!! זה מעשה מאוד אמיץ
מאחלת לכם בהצלחה
מאחלת לכם בהצלחה
כן! זה דבר שהוא ממש קשה לרובנו.
הלוואי
כן מאודד
תעשו דייט בתחנת משטרה
תעשו דייט בתחנת משטרה
אנונימי
שואל השאלה:
^
תודה לך נכדה אהובה!
^
תודה לך נכדה אהובה!
אנונימית
כןן כל הכבוד סבתא גאה בך
ברורר בהצלחהה
מה תחנת משטרה
באותו הנושא: