10 תשובות
לא מדברים עם טסטרים
^^אם הם לא מעודדים את אותה הקבוצה יכשיל לו חחח.חח
לומר שלום , לדבר על מזג האוויר , על השיעורים שלך , על המקומות שאתם הרגע נוסעים כמו למשל שזה מקום נחמד לבילוי
או זה מקום יפה
אני למשל בסוף הטסט שעברתי- השביעי- אז הטסטרית שאלה אותי באיזה טסט אני ואמרתי לה 7 ושאני ממש מחכה כבר לעבור ואני לומדת הרבה זן אז אם יש לך הזדמנות פשוט להגיד כל מה שאתה רוצה אשמח לפרח:)
שואל השאלה:
הלוואי שיהיה טסטר שישאל משהו עליי או ינסה להרגיע ולהראות אכפתיות...
נכשלתי רביעי נמאס לי מהחיים
אנונימי
אל תקווי לחינם
ההורים שלך עשו טסט בזמן אחר - כשהטסטרים היו מורים לנהיגה שפרשו ולא הייתה להם בעיה להעביר כמו היום
לא יודעת איפה כולכם עושים טסטים אבל אל תעודדו אותה לפתח שיחת חולין עם הטסטר. יצאו לכם טסטרים נחמדים, ולה יכול לצאת או לא לצאת
אני בשום טסט לא פיתחתי שיחה עם טסטר אפילו שהוא היה נראה נחמד, אבל כשהטסטרית שאלה אותי אז ממש ניצלתי את זה הבנת
אז זה סבבה
כאילו כשאני סיימתי את הטסט שעברתי הצמדתי ידיים וראיתי שהטסטרית ראתה את זה
פשוט לדעתי לומר לטסטר שאתה לחוץ יכול לגרום לו לחפש אותך יותר, או לחשוב שאתה לא מוכן לכביש. ברור שהם מבינים שטסט זה מפחיד, לכן אם הם נחמדים הם יתחשבו ואם לא זה עלול לגרום לכישלון