4 תשובות
לא לכולם יש כשרון מיוחד..
אבל אל תפקפקי בעצמך ותמשיכי לעשות את זה מה שאת אוהבת
אבל אל תפקפקי בעצמך ותמשיכי לעשות את זה מה שאת אוהבת
תמשיכי לנסות. ככה זה.
לא לכולם
בשביל מתמטיקה את צריכה לתרגל המון. פשוט לפתור את כל התרגילים שיש לך בספר, לחזור על התרגילים שעשיתם בכיתה, להקשיב ולהיות נוכחת כל שיעור. את יכולה להגיד בלב שלם שעשית את כל זה לפני שאת ניגשת למבחן?
כנל בציור, יש ימים יותר טובים ופחות טובים ולפעמים את ניגשת לציור עם המון מוטיבציה ורואה שמה שראית בראש לא קרוב למה שיצא לך בדף.
זה בסדר אז ממשיכים לנסות.
תראי סרטונים, תקחי השראה מציירים אחרים ותמשיכי לצייר בכל הזדמנות שיוצא לך.
זה מאד מאד קל להגיד שאת נכשלת בהכל ופה זה נגמר, אבל אם את באמת רוצה לראות תוצאות את חייבת לעבוד בשביל זה.
כנל בציור, יש ימים יותר טובים ופחות טובים ולפעמים את ניגשת לציור עם המון מוטיבציה ורואה שמה שראית בראש לא קרוב למה שיצא לך בדף.
זה בסדר אז ממשיכים לנסות.
תראי סרטונים, תקחי השראה מציירים אחרים ותמשיכי לצייר בכל הזדמנות שיוצא לך.
זה מאד מאד קל להגיד שאת נכשלת בהכל ופה זה נגמר, אבל אם את באמת רוצה לראות תוצאות את חייבת לעבוד בשביל זה.
באותו הנושא: