3 תשובות
שואל השאלה:
כולם צוחקים עלי שנכשלתי בטסט פנימי פעם ראשונה ובקרוב אני אעשה פעם שניה ואני מפחדת לא לעבור אני בשיעור 46...
כולם צוחקים עלי שנכשלתי בטסט פנימי פעם ראשונה ובקרוב אני אעשה פעם שניה ואני מפחדת לא לעבור אני בשיעור 46...
אנונימית
הכל טוב. קורה.
עצה שלי עם כמה שזה קשה תשתפי פחות.. אח"כ סתם הלחץ להצליח הורס וזה גלגל שלא נגמר
עצה שלי עם כמה שזה קשה תשתפי פחות.. אח"כ סתם הלחץ להצליח הורס וזה גלגל שלא נגמר
וואלה כן, לא להצליח בטסט פנימי זה מאוד הזוי
ועוד בשיעור 46? מוגזם
ועוד בשיעור 46? מוגזם
אנונימית
באותו הנושא: