4 תשובות
יש סיכוי אבל 90% עוברים
עליתי על מדרכה ועברתי לול
פנימי זה מלחיץ כי זה פעם ראשונה שאת נוהגת לבד אבל זה כולה איזה רבע שעה והמורה האחר בודק נטו אם איך את נוהגת ומתנהגת בכביש..
הכל טוב ובהצלחה
שואל השאלה:
אני ממש רוצה לסיים עם זה ואני בלחץ ואין לי הרבה ביטחון....
אנונימית
אכן יש אני נכשלתי