התחברות
הרשמה
זה טוב אם אני אביא לחברה הכי טובה שלי פרחים ליום הולדת שלה או שזה מוזר?
5 בדצמבר 2025, 12:28
חברה הכי טובה
ידידות
BFF
יום הולדת
4 תשובות
לא זה מהמם
ת
תחשבו שרשמתי את שמי
זה ממש חמוד
I
I'm just a girl69
זה חמוד
S
Shawarmiaow
לאחותי היה יום הולדת אתמול וחברה שלה הביא לה פרחים
ס
סתם אחד [:
באותו הנושא:
נורמלי להביא לחברה הכי טובה שלי פרחים ליום האהבה?
אם אביא לחברה הכי טובה ליום הולדת מאה שקל זה בסדר ?? או שבגלל שהיא החברה הכי טובה היא תצפה ליותר או שזה קצת ?
זה בסדר אם אני לא אביא לחברה טובה מתנה ליום הולדת?
זה מוזר אם אני אביא לחברה הכי טובה שלי פרחים ובלונים הביתה ליום הולדת? (בן 15)
זה יהיה מוזר אם אביא להורים שלי פרחים ליום נישואים?
מה אני יכולה לשלוח לחברה טובה שלי ליום הולדת לבית שזה לא בלונים או פרחים?
זה יהיהקריפי אם אני אכין לחברה הכי טובה שלי כזה ליום הולדת? (ואני אביא לה בנוסף 150 שח)
לאמא שלי יש מחר יומהולדת אבל היום אני אביא לה פרחים, עדיין מרגש?
זה מוזר אם אני אביא לחברה שלי ליום הולדת (בת 14) עציץ?
זה בסדר שאני אביא לחברה שלי ליום הולדת בושם בלי הקופסה אבל עם עטיפה שלי מתנות
אני רוצה להביא עכשיו פרחים לחברה שעושה יום הולדת במסעדה. אני אשאיר את הפרחים באוטו עד סוף הארוחה ואז אביא לה, השאלה היא