5 תשובות
כן
שואל השאלה:
לא מביך?
לא מביך?
אנונימית
כן מתנה נחמדה
כן אבל בקטע שלא יצא שאתם מאוהבים
כזה ..
אלא באסט פרינדס
כזה
אם תגרום לזה לצאת סבבה
ולא מביך (איך שתתן לה את זה מצידי שיהיה זר יפה כזה ? הכוונה ... לא יודעת... אל תדאג יותר מדי ).
זה בסדר
כן זה אהבה בין חברים
ואתה נותן לה את זה וכן
אין בעיה עם זה
סתם חפרתי .
זה יום האהבה וזה ממש יהיה נחמד שתתן לחברה הכי טובה שלך משהו ליום הזה
כזה ..
אלא באסט פרינדס
כזה
אם תגרום לזה לצאת סבבה
ולא מביך (איך שתתן לה את זה מצידי שיהיה זר יפה כזה ? הכוונה ... לא יודעת... אל תדאג יותר מדי ).
זה בסדר
כן זה אהבה בין חברים
ואתה נותן לה את זה וכן
אין בעיה עם זה
סתם חפרתי .
זה יום האהבה וזה ממש יהיה נחמד שתתן לחברה הכי טובה שלך משהו ליום הזה
שואל השאלה:
אני בת, וגם היא בת
אני בת, וגם היא בת
אנונימית
באותו הנושא: