6 תשובות
אם את משלמת אז זה בסדר
אבל הייתי קונה/מכינה לה איזה משהו קטן שלא עולה הרבה אבל שהיא תאהב
אבל הייתי קונה/מכינה לה איזה משהו קטן שלא עולה הרבה אבל שהיא תאהב
הכל בסדר, תאמיני לי שיום כיף אחד איתך יספיק לה גם בלי שתקני לה משהו
מסעדה זה מתנה לדעתי
שואל השאלה:
לשתי התשובות הראשונות לא הבנתי על מה הלא? על השאלה הראשונה או השאלות ששאלתי בפירוט?
אני פשוט לא טובה במתנות ולא יודעת מה לקנות לה שהיא באמת תצטרך..
לשתי התשובות הראשונות לא הבנתי על מה הלא? על השאלה הראשונה או השאלות ששאלתי בפירוט?
אני פשוט לא טובה במתנות ולא יודעת מה לקנות לה שהיא באמת תצטרך..
אנונימית
באותו הנושא: