5 תשובות
כן, זה תמיד מרגש
כן בטח
מזל טוב האמת שגם לאמא שלי יש מחר ואני קניתי לה פרחים לדעתי זה מהמם ריגשתי אותה מאוד בחמישים שקלים
שואל השאלה:
קניתי לה מארז תאמת של קינוחים ופרחים היא בגיל 40 השנה אז אמרתי נשקיע קצת אבל לא יותר מדי כי בעיניה לחגוג 40 זה מזל רע אצלנו בעדה
ואני גם ילדנ יחידה והכל אז קניתי לה מארז ב500 שקל
קניתי לה מארז תאמת של קינוחים ופרחים היא בגיל 40 השנה אז אמרתי נשקיע קצת אבל לא יותר מדי כי בעיניה לחגוג 40 זה מזל רע אצלנו בעדה
ואני גם ילדנ יחידה והכל אז קניתי לה מארז ב500 שקל
אנונימית
עדיף שתביאי לה את הפרחים מחר
באותו הנושא: