13 תשובות
לא, לא שופט שום אדם ש"פורש" בגלל משהו שהוא לא אשמתו
לא
לא
מה פתאום
לא
כן, כמו שכולם שופטים
אנשים הם שיפוטיים מטבעם
אבל זה לא אמור להפריע לך, אנשים ישפטו אותך לא משנה מה תעשה, אז תעשה מה שטוב לך
אנשים הם שיפוטיים מטבעם
אבל זה לא אמור להפריע לך, אנשים ישפטו אותך לא משנה מה תעשה, אז תעשה מה שטוב לך
אנונימית
לא
כמו כולם ואף אחד לא אמר פה כן חחח^^
זה כי אתם משקרים לעצמכם ^
אנונימית
למה שאני אשפוט מישהו על משהו שהוא לא שולט בו?
ועוד יותר, כשהוא לא נוגע אלי אישית
ועוד יותר, כשהוא לא נוגע אלי אישית
ברור שלא
תלוי
אנונימי
באותו הנושא: