13 תשובות
שאלה קשה
אולי לא הייתי שופטת
אבל בתכלס כן הייתי
כי בסופו של דבר ישראל הם לא מי שחטפו אותך
הם מי ששחרו אותך...
אי אפשר לשפוט אדם שעבר דבר כזה
נראה לי שהייתי שופט.
ישראל הם המדינה ששיחררה אותו וחיילים הקריבו את החיים שלהם למענו
לא שופט
אני יכולה להבין מאיפה זה בא
לא . אני לא במקומו על מה יש לשפוט כזה אדם . בנתיים כל אילה שחזרו בארץ אז הבעייה היא בשאלה
כנראה שהייתי שופט אבל הייתי מנסה שלא
מר עכבר אתה שופט כל דבר לא היית במקומו של חטוף אז איך תשפוט? וגם השאלה לא נכונה כי אף.חטוף שחזר לא עזב את ישראל אלא אם כן אני טועה
לא הייתי שופטת
כן שופטים
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
איך אני אמורה לשפוט אותו?
הוא לא שונא ישראל במובן של אנטישמי או תומך חמאס, אז זה לא כזה מוזר.
הוא לא רוצה להיות פה כי לא דאגו לביטחון שלו
זה הגיוני
לא יקרה בחיים
החוטופים הבינו שפעלו הרבה לחזרתם. וחןץ מזה, עסקעות בכל מחיר גורמות לעוד נזק שהחטופים יודעים.
לא. זה די הגיוני, אם המדינה שלך כשלה בלשמור עליך, "איפשרה" לארגון טרור לחדור למדינה ולחטוף אותך, הפקירה אותך בשבי והשאירה אותך שם שנתיים בלי תנאים, זה הגיוני שתרגיש נבגד. לא שאני משווה, אבל משפחות אמריקאיות של הרוגים ב9/11 כנראה זעמו על נמלי התעופה שהאבטחה שלהם והבדיקות הבטחוניות לא היו טובות מספיק בשביל למנוע ממחבלים לעלות ולהשתלט על מטוסים וכעסו על איך המדינה שלהם איפשרה ליקירהם להיהרג ככה..