19 תשובות
לא כאילו זה לא אשמתו או משהו..
אנונימית
לא הייתי שופטת אבל כן הייתי מצפה שיעבוד על עצמו וימצא דרכים להשתלט על הזעם בסיטואציות מסוימות
לא
אח שלי כזה אז ממש לא
אנונימית
לא
לא
לא
זה לא בשליטה אבל זה חלק מהבנאדם שהוא, לא חושב שהייתי יכול להתעלם מזה, סוגשל שופט
אנונימי
שואל השאלה:
^
גם אותך היו שופטים
^
גם אותך היו שופטים
אנונימי
לא, כי גם אני הייתי במקום הזה שהיו שופטים אותי על התפרצויות אוטיסטיות
לא הייתי שופטת אבל זה לא דבר טוב
כאילו כע הייתי שואלת אם יש מדהו שהוא צריך ממני כדי להירגע או מדהו
כאילו כע הייתי שואלת אם יש מדהו שהוא צריך ממני כדי להירגע או מדהו
אנונימית
לא
אתה יותר אוטיסט מנועם סולימן מה הקשר
אנונימי
כן יאוטיסט
אנונימי
שואל השאלה:
^
אתה גם אוטיסט?
^
אתה גם אוטיסט?
אנונימי
ממש לא
אני אכבד אותו כמו שהוא
אני אכבד אותו כמו שהוא
באותו הנושא: