18 תשובות
לא הייתי אף פעם ואני גם לא מתכוונת ללכת
אנונימית
לא
הפסטיגלים ירדו ברמה לזבל
לא וכן
כן ולא
לא הייתי בפסטיגל שנה שעברה
הולכת השנה
לא
אני גר בצפון
ובכל מקרה הבנתי שזה נהיה גרוע מאחרי 2010
בכללי לא הייתי הולך לשם, לא משנה מתי
מרגיש לי מיותר לגמרי כל הדבר הזה סתם בזבוז כסף
שואל השאלה:
^^לא לא אחרי זה נהיה גרוע ב2019
אנונימית
נטע זה שם גברי ?
אנונימית
של שנה שעברה היה זוועה כל כך וראיתי רק דקה מהסרט

השנה השגתי בטעות עשרה כרטיסים אז למה לא
כן
היה לי נטע בן בכיתה
ואני לא רואה פה נטע בכל מקרה מה הקשר לשאלה הזאת
האנונימית שאלה אם נטע זה גברי
קפצה עלינו מהשמיים עם השאלה הזאת
כן לא הבנתי מה קשור^
עדיין לא הבנתי למה שאלת את זה
לא וכנראה שלא
הלכתי שנה שעברה והולכת גם השנה עם אבא שלי (הייתי אמורה ללכת גם עם אמא שלי ואחותי הקטנה אבל הן הולכות ביום שאני לומדת בו)
בכל מקרה, אני הולכת כל שנה כבר מאז שהייתי קטנה, אני לא מפספסת לא משנה כמה גרוע זה
לא למרות שרציתי אבל לא נוח
וכן הייתי שנה שעברה היה מקסים