9 תשובות
איכס לא.
לא, מעולם לא הייתי בפסטיגל ואני גם לא מתכננת לבוא לאחד כזה.
שואל השאלה:
^למה?
^למה?
אנונימית
אני די הפסקתי בכיתה ב..
לא זה רק ניהיה יותר גרוע משנה לשנה וכבר אין פואנטה הפסטיגל האחרון שהלכתי אליו היה הייסקול פסטיגל וגם הוא לא היה משהו
לא
^ כנל. הפסטיגלים ממש הדרדרו
^ כנל. הפסטיגלים ממש הדרדרו
לא.
באותו הנושא: