9 תשובות
לא. מיותר מאוד. איפה הפסטיגלים כמו פעם?
לא זה לא מעניין ט
לא זה נהעה משעמם ממש
כן
לא, מה יש לי ללכת לראות את אנה זק הורסת את שיר הפרחה?
לא, כבר עברו איזה 4 שנים שלא הלכתי לפסטיגלים, אין בזה שום דבר מעניין, העלילה, השחקנים, המופע עצמו.
אהבתי כל כך את פסטיגל פנטזיה, לילה מטורף,פסטיגל הילדים של העתיד. זה היה מעניין המופעים היו מושקעים יותר..אולי זה נוסטלגיה אבל הרבה יכולים להסכים איתי
היום, מנסים לגוון, שמים זמרים, יוטיוברים, שחקנים אבל עדיין זה פחות מעניין
אין הרבה מה לעשות, כל שנה אותם שחקנים כבר, אפילו ילדים בני 7 זה כבר לא מעניין אותם
אהבתי כל כך את פסטיגל פנטזיה, לילה מטורף,פסטיגל הילדים של העתיד. זה היה מעניין המופעים היו מושקעים יותר..אולי זה נוסטלגיה אבל הרבה יכולים להסכים איתי
היום, מנסים לגוון, שמים זמרים, יוטיוברים, שחקנים אבל עדיין זה פחות מעניין
אין הרבה מה לעשות, כל שנה אותם שחקנים כבר, אפילו ילדים בני 7 זה כבר לא מעניין אותם
לא מה אני בן 7
לא
אני כבר גדול, אין לי ממש עניין בחדשים, זה לא הדור שלי
אני כבר גדול, אין לי ממש עניין בחדשים, זה לא הדור שלי
לא
באותו הנושא: