10 תשובות
לא
לא
לא
כל השנים הלכתי אבל הוא ממש הדרדר ואין לי סבלנות לראות אותו
לא.. חוץ מזה הפסטיגלים הולכים ומדרדרים משנה לשנה.. איפה הפסטיגלים של פעם
לא

בזבוז כסף מוחלט ודי משעמם
אני מעדיפה הצגות (תיאטרון),והאמת,די תמיד העדפתי.יותר עיניין
כן קניתי אתמול כרטיסים
מסורתת
כן
הפסטיגלים ממש מדרדריםם השנה זה ממש נמוך אז מה הולך להיות שנה הבאהה? השנה קצת שמחתי שהם הביאו את צביקה פיק ואבי קורניק מהשמיניה. וזהו. עצובה כי הוא הדרדר.. לא יודעת אם אלך .
גם אם ישלמו לי אני לא אלך.