10 תשובות
יש את הבנים האלה שחושבים שהם הבן אדם הכי טוב בעולם אבל בעצם הם סנובים ורעים
כן זה מעצבן שהם מזייפים אופי רק כדי להשיג בחורה
הם חושבים שזה יעבוד להם אבל מי מספר להם
הם חושבים שזה יעבוד להם אבל מי מספר להם
שואל השאלה:
כבר עדיף גבר רע באמת שלא משקר
כבר עדיף גבר רע באמת שלא משקר
אנונימית
הסיבה שהן לא רוצות אותם זה כי הם לא מושכים והם לא באמת נחמדים הם רק מתחנפים למישהי רק בגלל שהיא יפה בעיניהם זה לא הופך אותו לבנאדם טוב בכללי
אנונימי
שואל השאלה:
נו בדיוק
נו בדיוק
אנונימית
וואי נשבעת שכל פעם שמישהו אובסיסבי מידי על ההתחלה ואז אני חותכת אותו הם תמיד מקללים וזה
יש אנשים כאלה למרבה הצער. תחשבי שאם סירבת, ממילא אין להם מה להפסיד. והם לא קיללו לפני שסירבת אז הטיעון הזה תופס בכל זאת.
חוסר מודעות
הם חנונים ודחויים ואובר נחמדים למישהי כי הם חושבים שככה היא תרצה אותם זה הכי שיטחי שיש, ואז הם מגעילים לבנות אחרות שלא יפות בעיניהם
אנונימי
אני מניחה שזה עניין של חוסר מודעות של מה קורה כש-. כי כפי שכתבת, כשהם מקבלים סירוב הם מקללים ויוצאים עלייך.
באותו הנושא: