4 תשובות
כן כי הם לא מודעים לעצמם. אנשים שבאמת טובים אף פעם לא יגידו את זה על עצמם.
לא הרוב, אבל יש כאלה.
כנ'ל אצל בנות.
שואל השאלה:
הם לרוב לא נחמדים בכלל
אנונימית
אנשים שצריכים להוכיח שהם נחמדים
לא נחמדים