4 תשובות
כן כי הם לא מודעים לעצמם. אנשים שבאמת טובים אף פעם לא יגידו את זה על עצמם.
לא הרוב, אבל יש כאלה.
כנ'ל אצל בנות.
כנ'ל אצל בנות.
שואל השאלה:
הם לרוב לא נחמדים בכלל
הם לרוב לא נחמדים בכלל
אנונימית
אנשים שצריכים להוכיח שהם נחמדים
לא נחמדים
לא נחמדים
באותו הנושא: