10 תשובות
כן אבל תלוי, אם הם ממש פיק מי אז לא תודה
תלוי כמה נחמדים
לא, מושך אותי יותר גבר שמתנהג אליי חרא
אנונימית
כן ברור
אנונימית
לא, כי אני לא אוהבת גברים.
כן
ברור
למה שאני אחבב מישהו שסתם ככה לא נחמד
למה שאני אחבב מישהו שסתם ככה לא נחמד
כן
כן, אם הוא לא נחמד הוא לא מושך ולא כיף איתו.
באותו הנושא: