4 תשובות
בדקת את זה? זה נשמע לי כמו מחלת נפש
נשמע כמו חרדה, הייתי שם המון פעמים... תנסי לבקש הפנייה לפסיכולוג/פסיכיאטר כדי לקבל עזרה, התחושה הזאת נורמלית ואפשר לטפל בה!
שואל השאלה:
^לא אם צריך אני יכולה לעשות את זה בעצמי , אני פשוט קודם רוצה להבין בעצמי כדי שאני אוכל לדבר על זה יותר בפתיחות במציאות
^לא אם צריך אני יכולה לעשות את זה בעצמי , אני פשוט קודם רוצה להבין בעצמי כדי שאני אוכל לדבר על זה יותר בפתיחות במציאות
אנונימית
היי לך,
נשמע שאת מוצאת את עצמך בהתקף חרדה ללא כל אזהרה וכנראה ללא סיבה נראית לעין.
מתארת לעצמי עד כמה זה מלחיץ כשלפתע את מרגישה חרדה ופחד בלתי מוסברים,
אולי אפילו ההרגשה מתעצמת שאת חוששת מהקרובים אליך ואין לך יכולת לעצור או להסביר מה קורה.
אני משערת שזה מתיש להתמודד לבד בלי שאף אחד ידע עם התחושות שלך, אולי אפילו עוד מגביר את מפלס החרדה והחששות.
אני מבינה שאת מחפשת עזרה מקצועית ואולי תוכלי לשקול לפנות לגורם מקצועי שיתאים לך אישית את הדרכים והאמצעים הנכונים לטפל ולתמוך בך.
אולי לשתף את הוריך או יועצת בית הספר או אפילו לפנות לרופא משפחה..
אם תרצי להתייעץ ולשתף יותר את מוזמנת לעלות עוד הערב לצ'ט של סה"ר או באמצעות וואטס אפ 055-9571399, המתנדבים שלנו שם כדי להקשיב ולנסות לעזור,
אל תשארי לבד,
נשמע שאת מוצאת את עצמך בהתקף חרדה ללא כל אזהרה וכנראה ללא סיבה נראית לעין.
מתארת לעצמי עד כמה זה מלחיץ כשלפתע את מרגישה חרדה ופחד בלתי מוסברים,
אולי אפילו ההרגשה מתעצמת שאת חוששת מהקרובים אליך ואין לך יכולת לעצור או להסביר מה קורה.
אני משערת שזה מתיש להתמודד לבד בלי שאף אחד ידע עם התחושות שלך, אולי אפילו עוד מגביר את מפלס החרדה והחששות.
אני מבינה שאת מחפשת עזרה מקצועית ואולי תוכלי לשקול לפנות לגורם מקצועי שיתאים לך אישית את הדרכים והאמצעים הנכונים לטפל ולתמוך בך.
אולי לשתף את הוריך או יועצת בית הספר או אפילו לפנות לרופא משפחה..
אם תרצי להתייעץ ולשתף יותר את מוזמנת לעלות עוד הערב לצ'ט של סה"ר או באמצעות וואטס אפ 055-9571399, המתנדבים שלנו שם כדי להקשיב ולנסות לעזור,
אל תשארי לבד,
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: