13 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי הם אומרים שזה לא במכוון ואבא שלי חייב להיות באיזור של הבית תמיד בגלל העבודה
אנונימי
ולמה אמא שלך נשארת שם?
אם זה בסדר לשאול
שואל השאלה:
היא מפחדת לחזור, זה באמת לא הגיוני לחזור אבל למדינה לא ממש אכפת
אנונימי
תדבר עם מישהו, תפרוק לו, זה יעזור.
אם אתה לא מרגיש בנוח לדבר על זה עם ההורים\אחים שלך תדבר עם מישהו שאתה לא מכיר.
אם אתה צריך שלח הודעה בפרטי אני אשמח לעזור
היא צריכה עוד זמן או שבכללי מעדיפה בחיים לא לחזור ?
אם באלך לעבור לפרטי אנונימי תרגיש בנוח
שואל השאלה:
זה בסדר מצדכם?
אנונימי
שואל השאלה:
שאני ישלח לך לכם בפרטי
אנונימי
בטח !
מבחינתי כן תרגיש בנוח אני אשמח לעזור ולשמוע ולהקשיב
שואל השאלה:
אני יותר צריך עזרה אמיתי אני באמת לא יודע מה אפשר כבר לעשות עם זה, זה פשוט נוראי
אנונימי
אולי תנסה להגיד להם את זה?
לדבר איתם לדעתי יוכל לעזור לפתור או לעשות משהו אחר שיגרום לך שלא להרגיש ככה
אם צריך אבל בפרטי לפרוק תרגיש חופשי
צריך מישהו לפרוק לו?
לגמרי בסדר, שלח בפרטי הודעה אני פה להקשיב