5 תשובות
וואי לא נעים..
גם אני הייתי נעלבת דברי איתם תגידי להם למה ככה
גם אני הייתי נעלבת דברי איתם תגידי להם למה ככה
היי , מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי.
היי אהובה, אשמח לדבר איתך בפרטי. יש לי המון מה להגיד על דברים שכאלה. ואני מאוד רוצה לעזור לך.
אבל בנתיים אני יכולה להגיד לך שפשוט אל תוותרי לעצמך על האושר שלך.
אבל בנתיים אני יכולה להגיד לך שפשוט אל תוותרי לעצמך על האושר שלך.
וואי הכל אני לא מבינה לטרלי כלום ממה שמלמדים הזום אני מיואשת נמאס לי אני רוצה לחזור לבית ספר לפחות אז אני מתקשרת אם אנשים
אני מרגישה כמוך...
אנונימית
באותו הנושא: