9 תשובות
אני כ"כ מבינה אותך אימלה
מתוך התעניינות, למה שתרצי לחזור? כאילו לא טוב לך עכשיו?
תקופות של התבוננות פנימה, של רגשות גדולים . . . להרגיש בעוצמה כזו זה דבר שמתגעגעים אליו
אנונימית
המוח שלך עושה לזה רומנטיזציה
שואל השאלה:
אני תמיד רציתי כאילו רק אחרי תקופה שעברתי מזה אני עוד פעם כל פעם זה מחזיר אותי כל דבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שיום אחד אני אוכל להעלים את זה כי כאילו זה כל כך מעצבן זה כל כך מפריע
אנונימית
מבינה אותך
היי לך,

קוראת את מילותייך ושומעת שאת אולי מרגישה מבולבלת. שומעת בדברייך שעברת תקופה לא פשוטה וייתכן ועכשיו את מרגישה קצת יותר טוב, ועם זאת ייתכן ויש בתוכך געגוע לתקופה שבה הרגשת פחות טוב לתחושתך.

לפעמים בתקופות בהן מופיעים מגוון של רגשות, אנחנו פוגשים את עצמנו ומגלים בתוכנו כוחות מחודשים ובנוסף גם מרגישים עטופים יותר באנשים סביבנו, וייתכן ולפעמים ביציאה מן המשבר יש תחושה שאולי הסביבה מצפה מאיתנו להיות רק חזקים ופחות להראות את הקושי. והחיים הם גם וגם.

אם יש אדם קרוב שנמצא בסביבתך שאת יכולה לסמוך עליו אולי השיתוף והשיח יוכלו לעזור לך ובעיקר יהיה עוד מישהו שיוכל להחזיק את זה יחד איתך.

אני מתנדבת בעמותת סה"ר אם תרצי להמשיך ולשתף בתחושותייך את מוזמנת לפנות אלינו בצ'אט בקישור שאצרף לתגובה.

שולחת לך חיבוק וחיזוקים
שלך מתנדבת סה"ר
היי,
תודה שאת משתפת וזה לא מובן מאליו.
אני חש בלבול רב בדברייך וליבי אתך.
חשוב שתפנימי שכאשר אדם נמצא
במצוקה כמו למש מצב דכאוני אז
כל הסובבים אותו נרתמים לעזור לו
ופתאום כולם מתעניינים בך ונוצרת
תחושה שלמרות מצבך הנפשי את כאילו
במרכז. אבל דעי שבחיים עדיף שתהי
במרכז לא על רקע של צורך בעזרה ורחמים.
לכן השתדלי שלא לחשוב מחשבות עבר
והתרכזי בחיים הטובים והשמחים.
מאחל לך הצלחה והגשמה עצמית.