2 תשובות
שמעי אני עכשיו בדיכאון ועדיין רוצה שישאר למרות שאני בטיפול לעבור מהבעיות הנפשיות
אנונימית
אני מבינה אותך. וזה משהו שאי אפשר להסביר כל כך. לפעמים פשוט מוצאים את ה"איזור נוחות" בתקופות של האי נוחות.