3 תשובות
לדעתי אל תכתבי לה כלום
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי אם זה רק בראש שלך זה יהיה אחד המביכים כל פעם שתראי אותה
גם אם זה לא רק בראש שלך זאת אחות של חברה שלך אז פחות מתאים לדעתי
גם אם זה לא רק בראש שלך זאת אחות של חברה שלך אז פחות מתאים לדעתי
באותו הנושא: