8 תשובות
זה נכון
לא דרך הודעה
לבקש לדבר פנים אל פנים
בחיים לא בהודעה
אל תשאלי אנשים מפה איך להיפרד 90 אחוז לא התחבקו עם המין השני
אני הייתי ממליץ בשיחה וחא התכתבות אם לא הולך לך פנים אל פנים ותגידי את הסיבה האמיתית בצורה מומתקת יותר זה הכל
שיכאב אבל שיעבור מהר בלי למשוך את זה
וככה זה ירגע גם מהר יותר
הכי בוגר זה פנים מול פנים
אמ אוקיי
דבר ראשון לא נפרדים דרך הודעה.