42 תשובות
שואל השאלה:
שלחתי הודעה למערכת סטיפס שאלתי אותם אם זה בסדר חחח
אני אחכה שהם יענו
את האמת שזה קצת עצוב ומביך להגיע למצב שאתה משקיע את כל כולך על כתיבה של סיפור אהבה באתר מסוים..
לא יהיה עיניין בספר ולא יהיו מספיק קוראים שיפצו על ההשקעה על הספר, מצטערת.
לא נראה לי שהם יענו
^^היא צודקת.
אלא אם את מחפשת לשפר את כישורי השפה שלך.
אני מתנדבת להיות המשתמשת הוותיקה :)
הנאמנים די וותיקים
וגם אלו שפה אחד עשרה שנים
ונדב דפני המנהל ומקים האתר הכי וותיק אוטומטית ובכל מקרה
עריכה:
בדיוק עלייך חשבתי, yiapm^
כן זה די אסור
או תכתבי על סיפור האהבה קורע הלב בין עומרי לשוקולד ושוב שוקולד 3>
לכתוב ספר על סטיפס זה כל כך lame בלי להעליב, תכתבי על משהו יותר מעניין
אנונימית
סיפור אהבה על שני אנשים שהכירו בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אז אני לא יכולה לכתוב ספר על סטיפס:(
בן ובת
שנה+ הבת יותר זמן.
חושב שזאת הפרה של זכויות יוצרים.
בת ובת.
משתמשת חדשה,
ומשתמשת ותיקה (לפחות שש שנים) שכל הזמן צוחקת על החדשה שאין לה הרבה פרחים
זה חמוד ברמות ^
מבוסס על סיפור - בן ובת , הבן יותר זמן מהבת .
אנונימית
ואי שאני ניסיתי לכתוב ספר על עצמי פרשתי באמצע מהשיעמום חחח בהצלחה
הצילו כל היצורים בתבל מגיבים על שאלה אחת
בן ובת הבן יותר זמן והוא כאילו מסביר לה וזה על האתר אבל בדרך קצת מעוותת כזאת
את לא חייבת שזה יהיה דווקא סטיפס, תמציאי פלטפורמה משלך במיוחד לספר
אנונימי
בת ובת ואת יכולה לעשות שאחת מהם לא ידעה שהיא אוהבת בנות ואז היא מגלה את זה דרך סטיפס
עדיף שזה יהיה בן ובת
את כל הפרטים האלה רק את מחליטה מן הסתם.
את רוצה שאנחנו נכתוב לך את הסיפור?

אני הייתי עושה בן ובת והבת יותר זמן פה מהבן והיא מסבירה לו דברים
את יכולה לעשות שאחד מהם בא בהתחלה להטריל פה אנשים והשני בא לאפס אותו ואז התאהבו ותסבכי את העלילה, לאט לאט הם יתחילו לשתף אחד את השני בדברים שקראו להם במציאות ואולי החלק המפתיע בעלילה זה שהם מכירים במציאות בלי לדעת זאת(::
בת + דולפין
זה הכי 2024
אנונימי
שואל השאלה:
כל כך הרבה תגובותת סליחה שלא קראתי היה לי חונכת חחח
אני עכשיו אקרא הכל! (יקח לי זמן...)
תכתבי גם עליי
שואל השאלה:
נראלי שחלקכם לא ממש הבנתם אותי... חחח
אני לא התכוונתי לכתוב על משתמשים אמיתיים סיפור
התכוונתי להמציא סיפור עם משתמשים דמיוניים
ונראלי אני אעשה של בת ובת זה נשמע ממש חמודד חחח וגם זאת תהיה פעם ראשונה שאני אכתוב ספר על לסביותת
תודה לכל מי שענוו ואני לא מאמינה שיש כל כך הרבה נעצים... שברתי שיא של עצמי נראלי חחח
בן ובת ושהבן יהיה הוותיק
אני חושבת שבגלל שאנחנו(הקהילה) הרוב פה, אז צריך לכתוב על זוג להטבי.(זה לא מחייב בת ובת/בן ובן, כי יש גם אנשים שלא יודעים מה המגדר שלהם).
כי בתכלס אנחנו משתלטים על 70% מהאתר.
אני רוצה בת ובת כי אני לסבית ובא לי להזדהות איתו לחשוב שהוא עליי ולחיות בסרט באושר ועושר עד עצם היום ההוא.
אני חושבת שצריך שהן יכירו לפני ולאחת יהיה קראש על השנייה והן לא ידעו שהן מתכתבות אחת עם השנייה.
זה נשמע ממש חמוד בראש שלי:)
אבל אני לא בטוחה שאפשר לכתוב על זה ספר..
תשאלי את המערכת.



לא הבנתי על מה המינוסים:(
שואל השאלה:
זה מה שחשבתי עליו עד עכשיו (תכתבו בבקשה חוות דעת!!)

מישהי וותיקה-נקרא לה בנתיים... ג'ני
מישהי חדשה-ולה נקרא בנתיים... (אין לי רעיון לשםם) נגיד שהיא מיי או משהו
ג'ני יותר צעירה ממיי אבל גם יותר בוגרת ו-וותיקה יותר בסטיפס
מיי ילדותית ועושה המון ספאמים
ג'ני מנסה להיות נאמנה
איך הכל התחיל-נקודת מבט של ג'ני:
איכשהו תמיד השאלות הכי מוזרות מגיעות לחמות, יותר מידי ספאמים בכל מקום. איך הנאמנים לא שמים לב לזה? אני רוצה כבר להיות נאמנה
יש לי 100 נקודות אמינות, אני מנסה ללמוד את כל החוקים של האתר, אני משתדלת לכתוב מהות בכל השאלות שלי, ולא כותבת אתרים של צפייה ישירה בשאלות. אבל אני צריכה לשמור על הנקודות אמינות שלי ולהיות פעילה באתר כדי שאוכל להיות נאמנה. אני אצליח מתישהו?

זאת שוב המשתמשת *אני צריכה להמציא את השם משתמש של מיי*! כמה ספאמים היא עושה ביום? כל השאלות שלה לא רציניות ותמיד מורידים לה נקודות אמינות, אז למה היא ממשיכה עם זה? היא בסוף תיחסם... בת כמה היא בכלל שהשאלות שלה כל כך ילדותיות? נכנסתי לקיר התודות שלה וקראתי את הביו, היו בו כמה מילים משירים או ספרים וכמה סדרות שהיא אוהבת, לא משהו מיוחד. בדקתי בת כמה היא וגיליתי שהיא יותר גדולה ממני! היא בת *אני צריכה לחשוב על גילאים*! לא ציפיתי לזה... אולי היא שינתה לגיל יותר מבוגר בהגדרות? "נעשה עליה סטוק ונקרא את הפרחים שלה!" אמרתי לעצמי וגיחכתי


ואני אכתוב עוד בהמשך אני צריכה לחשוב על התשובות של מיי בפרחים זה יהיה קשהה חחח
בנתיים זה.. לא ממש טוב
אבל זה ישתפר!
שואל השאלה:
תודהה אני מקווה שזה ישתפר חחח
שואל השאלה:
יש לכם רעיונות מה יהיה כתוב בפרחים של מיי? אין לי רעיוןן:(
ענו לך כבר מההנהלה של סטיפס?

^ אולי כזה ביו מתלהב כזה עם מלא משפטים של כוכבי נוער או מסדרות, וסדרות אהובות כזה, ומשפטי מחץ כאלה?
אין לי ממש רעיון ספציפי
אנונימי
שואל השאלה:
^הם לא ענו:(
ותודהה
מי מספר לה שזה לא סטיפס
שואל השאלה:
לא הבנתי
^ רעיון ממש חמוד! בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה!!
^^^וואי זה יוצא ממש יפה בינתיים.
שואל השאלה:
סטיפס לא ענו לי:(
אבל המשכתי עם זה קצת הבעיה היא שאין לי המון רעיונות חחח
מה קורה עם זה? ענו לך מסטיפס?