6 תשובות
תעשי מה שמרגיש לך אם את חושבת שלא כדאי אז או תשלחי אם את חושבת שכדאי תשלחי תחשבי על זה ככה "מה כבר יכול לקרות"
לא הבנתי את השאלה וההסבר, תוכלי להסביר ולפרט עוד פעם? אולי קצת באופן אחר או משהו.
עדיף שתרשמי מה שיושב לך על הלב זה ישחרר אותך
שואל השאלה:
לכתוב לאחותה
לא לחברה הכי טובה
לכתוב לאחותה
לא לחברה הכי טובה
אנונימית
לא הבנתי מה כתבת בכלל
אנונימי
ממליצה לנסות לכתוב לאחות ולשאול בדרך עקיפה אם באמת היה משהו.
זה קצת בעייתי כי אולי הנחת סתם, אבל אולי את לא טועה ובאמת היה משהו אז תנסי לשאול בצורה עקיפה.
זה קצת בעייתי כי אולי הנחת סתם, אבל אולי את לא טועה ובאמת היה משהו אז תנסי לשאול בצורה עקיפה.
באותו הנושא: