11 תשובות
כן
לא כל עוד את לא פוגעת בלהטב
זה בסדר לא לתמוך
תלוי
היום על כל דעה שלא עומדת ברף מסויים של קיצוניות שמאלנית יכולה להיחשב כהומופובית
וזה בול מה שהיא כתבה^
זה בסדר לא לתמוך אבל לא להתנגד
אנונימי
כל עוד זה בגדר דעה, לא.
אם אתה הולך ופוגע באנשים על סמך הנטיות המיניות שלהם, כן.
לא
אנונימי
לא
אבל לפגוע,להעליב וכו אז כע
תלוי מה הכוונה במושג, אם הכוונה למשמעות המילולית המקורית שלו (פחד או דחיה) אז לא, אם הכוונה למילה החדשה שנוצרה - שזה שנאה והתנהגות שמונעת משנאה אז זה מעשה רע מובהק באופן קבוע.
עריכה: אני אתקן
לא בן אדם רע, לא, אבל אידיוט.
זה שנאת חינם אז כן
אנונימית
אם אתה דואג לצעוק ולציין אתזה ומנהל קמפיין אז כן
אם אתה נגד עבירות אז ברור שלא כי ככה צריך ואם היום מגדירים "הומופוב" כל מי שלא תומך בקהילה ואפילו נגד ואפילו נגד האיסור זאת בעיה שלהם שהם רואים בזה משהו רע ולא בעבירה עצמה