18 תשובות
שואל השאלה:
שווארמה ירדן
יכול להיות
שווארמה ירדן
יכול להיות
אנונימית
אני חושבת שזה אומר גם עלייך משהו אם זה מעסיק אותך ככ, יש כאלה שאין להם אף אחד וזאת הדרך שלהם להתמודד
ימפגרת ואם הם באמת מרגישים ככה?
היית פעם במצב שלהם?
היית פעם במצב שלהם?
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה לא מעסיק אותי כלכך הרבה ואני התעלמתי מזה הרבה זמן
זאת הפעם הראשונה וכנראה האחרונה שאני מעלה את זה
רק רציתי לראות מה זה אומר עליי וזה כנראה באמת אומר שזה לא דבר טוב לחשוב אז אני אמנע מזה
^^זה לא מעסיק אותי כלכך הרבה ואני התעלמתי מזה הרבה זמן
זאת הפעם הראשונה וכנראה האחרונה שאני מעלה את זה
רק רציתי לראות מה זה אומר עליי וזה כנראה באמת אומר שזה לא דבר טוב לחשוב אז אני אמנע מזה
אנונימית
זה אומר שאת בן אדם לא אמפתי בכלל עם נטיות לשפוט אנשים וקצת חסר אינטיליגנציה רגשית
(אומרת לך באמת)
(אומרת לך באמת)
אנונימית
לא הבנתי כלום ולמה אנחנו צריכים להתעסק בטיקטוק בחיים שלנו
הם לא מסוגלים וזה בסדר זאת הדרך שלהם לבקש עזרה והם לא מסוגלים על דעת עצמם ללכת לפסיכולוג ולבקש עזרה בצורה ישירה אלא רק בעקיפין וזה לגיטימי לחלוטין מפריע לך תמשיכי הלאה
לא, גם לי קשה עם מסכנים בכוח, התמסכנות היא תכונה בלתי נסלחת אצלי.. קשה לי עם בכיינים שכל היום רוצים שילטפו להם את הראש ויגידו להם " אוויי" כאילו לכולם קשה אז חאלס, תעמדו על הרגליים ותסתכלו ישר אל העתיד כמו כולנו.
וואו
את לא בן אדם רע, אבל את לא תביני אותם
אז אין לך מה להגיד דברים כאלו.
יש כאלו שזה המקום בריחה שלהם
במקום לשתף אז עושים ריפוסט
אז אין לך מה להגיד דברים כאלו.
יש כאלו שזה המקום בריחה שלהם
במקום לשתף אז עושים ריפוסט
אני לא ממש בטיקטוק אני יותר בטוויטר אבל וואו אני ככ מזדהה
כאילו נכון זה באסה להרגיש חרא, אבל זה נראה כאילו הם בכח מתמסכנים כדי לצאת ילדי צומי ושכל האישיות שלהם אלו הבעיות שלהם.
באופן כללי להפוך את כל האישיות שלך למשהו ספציפי (מוזיקה שאתה שומע, נטייה מינית וכו) זה מביך, אז להפוך את כל האישיות שלך לזה שאתה מסכן?? ביג נואו נואו...
בקיצור זה ממש מעצבן, כאילו כן לא נעים והם מסכנים והכל אבל זה נראה צומיסטי ברמות.
כאילו נכון זה באסה להרגיש חרא, אבל זה נראה כאילו הם בכח מתמסכנים כדי לצאת ילדי צומי ושכל האישיות שלהם אלו הבעיות שלהם.
באופן כללי להפוך את כל האישיות שלך למשהו ספציפי (מוזיקה שאתה שומע, נטייה מינית וכו) זה מביך, אז להפוך את כל האישיות שלך לזה שאתה מסכן?? ביג נואו נואו...
בקיצור זה ממש מעצבן, כאילו כן לא נעים והם מסכנים והכל אבל זה נראה צומיסטי ברמות.
מבינה למה את עצבנית גם אולי זה מעצבן כל אחד קשה לו אבל בבקשה תנסי לא להתעצבן על זה כי אולי באמת באמת קשה להם תנסי להבין אותם ולא את לא בן אדם רע אל תדאגי
זה עניין של תשומי
לכל אחד יש קשיים בחיים , ויש כאלו שלא רוצים ללכת לפסיכולוג , כל-כך קשה לך להעביר סרטונים בטיקטוק?
אז זאת בעיה שלהם ואין להם מה להתבכיין בטיקטוק אם הם לא רוצים לטפל בבעיות שלהם^
אנונימית
לא זה לא הופך אותך לבן אדם רע גם אני כמוך
ויש לך ולי אמפטיה כל הדברים האלה שהילדים האלה עושים זה כבר בלתי נסבל
ו99% מהזמן אלה ילדי סנטר
אז מצטערת שקשה להם בחיים אבל באמת כמו שאמרת כל הסרטונים האלה זה בשביל צומי מהחברים שלהם ומהחברה (רוב הזמן)
מצטערת אבל זה לרוב ילדים שחיים בסרט
יש לי חברה כזאת היה לה חיים על הפנים והיא באמת ילדה מסכנה אבל היא לא רוצה להרגיש יותר טוב כבר וככה גם הרבה מהילדים האלה
אז כן זה כבר בלתי נסבל כשמישהו ממשיך וממשיך לשלוח סימנים שהם צריכים עזרה אבל בסוף לא באמת מקשיב למילה שאומרים ופשוט רוצים להמשיך להעלות סרטונים לצומי אז הם פשוט נשארים ככה הם פשוט מסכנים בכוח
ויש לך ולי אמפטיה כל הדברים האלה שהילדים האלה עושים זה כבר בלתי נסבל
ו99% מהזמן אלה ילדי סנטר
אז מצטערת שקשה להם בחיים אבל באמת כמו שאמרת כל הסרטונים האלה זה בשביל צומי מהחברים שלהם ומהחברה (רוב הזמן)
מצטערת אבל זה לרוב ילדים שחיים בסרט
יש לי חברה כזאת היה לה חיים על הפנים והיא באמת ילדה מסכנה אבל היא לא רוצה להרגיש יותר טוב כבר וככה גם הרבה מהילדים האלה
אז כן זה כבר בלתי נסבל כשמישהו ממשיך וממשיך לשלוח סימנים שהם צריכים עזרה אבל בסוף לא באמת מקשיב למילה שאומרים ופשוט רוצים להמשיך להעלות סרטונים לצומי אז הם פשוט נשארים ככה הם פשוט מסכנים בכוח
את לא רעה אבל מה אכפת לך את יודעת איזה כיף זה יש המון פעמים שאני פשוט שמה שיר עצוב/סאונד כזה עצוב ופשוט כזה בוכה לי ומדמיינת את עצמי עושה סרטון כזה שאני כותבת נגיד בית ספר<<<<
ואז כזה מלא מזדהים איתי וזה כיף בקיצור
ואז כזה מלא מזדהים איתי וזה כיף בקיצור
את כל כך צודקת אני גם כל כך עצבנית על אנשים כאלה הם הסוג החלש הזה של האנשים שכל פיפס והם נשברים ומחפשים תשומת לב ושיגידו להם אוי איזה חזקים אל תבכו....