8 תשובות
נושמים לפני שמדברים ולא אומרים תמיד מה שחושבים
זה קשה לא אשקר
זה קשה לא אשקר
עושים דברים טובים ניראלי
אבל מה רע באינטרסים? שגם לעשות לך טוב וגם לאחרים זה טוב ^^
אבל התוצאה זה מה שחשוב
אבל מה שמשנה זה איך אתה משפיע לא איך הכוונה שלל להשפיע
כי אם ככה אז הכוונה שלי עכשיו זה לעצור את משבר האקלים ואהי לא עושה כלום בשביל הז אבל זה מה שאני רוצה לעושת אסל אני לא פועלת. בשביל זה א זאיך אני בן אדם טוב
כי אם ככה אז הכוונה שלי עכשיו זה לעצור את משבר האקלים ואהי לא עושה כלום בשביל הז אבל זה מה שאני רוצה לעושת אסל אני לא פועלת. בשביל זה א זאיך אני בן אדם טוב
יש רופאים שעושים את זה בשביל כסף אבל עדיין מצילים חיים הם לא אנשים טובים? הם כן כי התוצאה היא מה שמשנה
זהו זה מה שאני דיברתי עליו על לתרום לחברה
לדעתי לכוונה יש משקל כלשהו אבל לא כמו לתוצאה
באותו הנושא: