6 תשובות
את צודקת,אבל ככה זה אנשים בפוליטיקה תמיד אוהבים לשחק אותה יפי נפש שזה מגיע לצד שלהם ושזה הפוך יורדים לרמות הכי נמוכות
^^^ואי נכון לגבי זה
יש כאלה ש"משתמשים לרעה" (abuses) בזכות שלהם להגיד דעות
יש כאלה ש"משתמשים לרעה" (abuses) בזכות שלהם להגיד דעות
אני חושב שזה בדיוק הפוך
אני רק רוצה להבין למה שמו לנו מינוסים, אתם תומכים ברצח?
שואל השאלה:
אני לא דיברתי נגד חופש הביטוי,אני אומרת שאותם אנשים שתומכים בו אומרים חופש ביטוי ואז מנסים להשתיק כל דבר שלא בדעה שלהם,שזה צבוע ברמות
אני לא דיברתי נגד חופש הביטוי,אני אומרת שאותם אנשים שתומכים בו אומרים חופש ביטוי ואז מנסים להשתיק כל דבר שלא בדעה שלהם,שזה צבוע ברמות
אנונימית
מה כת? חופש הביטוי זה אבן הבסיס לזכויות האדם.
באותו הנושא: