15 תשובות
כי ראש הממשלה שלהם שהם מאמינים בו נרצח?
כי הוא מת?
לא יודעת
אנונימית
שאלה טובה. לא כולם היו עצובים. רק התומכים שלו ממש.
אין מה להיות עצוב במיוחד.
אין מה להיות עצוב במיוחד.
כי רצחו בן אדם בגלל דעה
עזבו את זה שלרצוח בן אדם בכללי זה נורא
עריכה: אה לא חושב שכולם היו עצובים אבל לא חושב שהיה מישהו שהיה שמח
עזבו את זה שלרצוח בן אדם בכללי זה נורא
עריכה: אה לא חושב שכולם היו עצובים אבל לא חושב שהיה מישהו שהיה שמח
גם הוא היה ראש ממשלה
חברות יום הוא עשה עצרת שלום ודיבר על כמה חשוב השלום במדינה שלנו וכמה דקות אחרי זה ירו בו
נ.ב אמרו לו ללכת עם אפוד מגן שיגן עליו עם ירו אבל הוא אמר שאין סיכוי שהוא הולך עם אפוד מגן והוא מאמין בתושבים שלנו
חברות יום הוא עשה עצרת שלום ודיבר על כמה חשוב השלום במדינה שלנו וכמה דקות אחרי זה ירו בו
נ.ב אמרו לו ללכת עם אפוד מגן שיגן עליו עם ירו אבל הוא אמר שאין סיכוי שהוא הולך עם אפוד מגן והוא מאמין בתושבים שלנו
שואל השאלה:
יש סרטונים שמראים אותם בוכים ימים וערוצי התקשורת בהבל נורא, אני בטוח שחלקם הגדול לא בכה ככה כשאבא שלהם מת היה שם הגזמה לפי דעתי, אנשים מתים זה חלק מהגלגל וזה בסדר לבכות ולהיות באבל כמה ימים אבל יש אנשים שזה היה ממש חלק משמעותי מהחיים שלהם בסה"כ בן אדם שבחרו במפלגה שלו, והטענה הזאת שהוא היה ראש ממשלה טוב ובגלל שזה היה רצח זה מטופש כי הרי ראשי ממשלה מתים והרצח הזה שאדם אחד עשה לא מעיד על אומה שלמה על "רצח השלום"
יש סרטונים שמראים אותם בוכים ימים וערוצי התקשורת בהבל נורא, אני בטוח שחלקם הגדול לא בכה ככה כשאבא שלהם מת היה שם הגזמה לפי דעתי, אנשים מתים זה חלק מהגלגל וזה בסדר לבכות ולהיות באבל כמה ימים אבל יש אנשים שזה היה ממש חלק משמעותי מהחיים שלהם בסה"כ בן אדם שבחרו במפלגה שלו, והטענה הזאת שהוא היה ראש ממשלה טוב ובגלל שזה היה רצח זה מטופש כי הרי ראשי ממשלה מתים והרצח הזה שאדם אחד עשה לא מעיד על אומה שלמה על "רצח השלום"
אנונימי
שואל השאלה:
ובהסכם שלום עם ירדן הוא כמעט לא עשה כלום פרס עשה את רוב רבה של העבודה
ובהסכם שלום עם ירדן הוא כמעט לא עשה כלום פרס עשה את רוב רבה של העבודה
אנונימי
שואל השאלה:
אם למישהו יש טענת נגד שיגיד לי כי אני באמת רוצה להבין על מה היה אז הבכי תמרורים הזה
אם למישהו יש טענת נגד שיגיד לי כי אני באמת רוצה להבין על מה היה אז הבכי תמרורים הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל את ראית מה היה אז אנשים עשו שנת אבל ישבו ברחובות ימים עד היום מנציחים את האירוע הזה
אבל את ראית מה היה אז אנשים עשו שנת אבל ישבו ברחובות ימים עד היום מנציחים את האירוע הזה
אנונימי
הוא היה אחד מהאנשים הכי חשובים למדינת ישראל
אם יש לנו פאונדינג פאדרס הוא אחד חשוב מהם
אנשים התאבלו על האדם שתרם כלכך הרבה למדינה שהם חיים בה
אם יש לנו פאונדינג פאדרס הוא אחד חשוב מהם
אנשים התאבלו על האדם שתרם כלכך הרבה למדינה שהם חיים בה
זה עצוב לא רק בגלל המוות, זה עצוב שקבוצה של אנשים שלא מסכימים עם האידיאולוגיה של הממשלה פשוט הורגים בן אדם רק על זה שהייתה לו דעה שונה וגם מעשים שונים שהם פחות אהבו.
אם מישהו יהרוג את ביבי כיום, האם יבכו? ברור שכן, חלק מהעם רואה את ביבי בתור המושיע וככה חלק מהעם ראה את רבין בתור המושיע
אם מישהו יהרוג את ביבי כיום, האם יבכו? ברור שכן, חלק מהעם רואה את ביבי בתור המושיע וככה חלק מהעם ראה את רבין בתור המושיע
אם רבין היה נרצח בפיגוע טרור מוסלמי היתה את אותה התגובה
אין קשר לרוצח
אין קשר לרוצח
כי הוא בין ראשי הממשלה הטובים ביותר שהיו בארץ והוא עשה הסכם שלום עם ירדן שהיה מאוד חשוב
לא יודעת רק כי ראש הממשלה שלהם מת? אבל רק אולי
באותו הנושא: