3 תשובות
כן היה לי ממש קשה וחרשתי תחיים
אני אומנם לא ניגשתי אתמול לבגרות אבל פתרתי אותה וגם לי זה לא היה כזה קל, בכל מקרה אל תרגישי טיפשה מתמטיקה לא קובעת לך את רמת החכמה. יש מועד ב אז הכל טוב, תלמדי כמו שצריך ותצליחי
שואל השאלה:
אוף אני פשוט בהלם מעצמי פתרתי את זה בבית בקלות ושם ראיתי שחור בעיניים ואיכשהו לכולם היה קל
אנונימית