12 תשובות
שואל השאלה:
13... עוד מעט
אנונימי
אז לדעתי עדיף שתנסה לדבר עם מישהו או אפילו לישון אצל אח שלך
שואל השאלה:
אין לי עם מי אבל זה מחרפן אותי
אנונימי
בן כמה אתה? אם אתה מתחת ל18 (או פשוט לפני צבא) אז אפשר שתלך לטיפןל פסיכולוגי או לקרוב שאתה יכול לסמוך עליו
אם אתה מעל אז תחשוב על לעזוב את הבית או לישון אצל חבר או משפחה רחוקה או אפילו אצל האח שלך
תנסה לדבר עם אמא שלך אולי?
לבקש ממנה עזרה או לבקש ממנה פגישות עם פסיכולוג
שואל השאלה:
אני מעדיף שלא לשתף רק אחד מהם ומספר פעמים אמרתי להם שלא אכפת לי אם הם יתגרשו ודברים כאלה אבל אני חושב שהם ככה רק בגללי
אנונימי
תקשיב זה לא בגללך,יכול להיות שהם מתחת להרבה לחץ וזה גורם להם להתפוצץ אחד על השני ויכול להיות שהם באמת לא טובים אחד לשני אבל זה לא באשמתך
שואל השאלה:
טוב תודה רבה
אנונימי
בהצלחהה
ואני ממש מקווה שהכל אצלך ישתפר
שואל השאלה:
פחות מתאים ,אני מרגיש ככה רק אחרי רגעים מסוימים אבל אני מפחד שזה יקרה שוב אבל אני לא יודע אם זה כזה רציני כדי שאני ישן אצל מישהו אחר אבל תודה
אנונימי
שואל השאלה:
גם אמא שלי חלק מזה אני לא בצד מסוים בסיפור
אנונימי
כן אבל אם תגיד לה אני בטוחה שהיא תנסה לעזור לך לא להרגיש ככה שוב^