5 תשובות
מלון, קיווי תות ובננה.:-) האהוב עלי ביותר, על בסיס חלב.
תות בננה תפוח ומלון על בסיס חלב:)
בננה ותפוח עם גלידת וניל ופית סוכר... יאממיי
אנונימית
אני שתיתי את זה בתאילנד וזה ממש טעים:
מצרכים:
כוס חלב סויה ללא סוכר ומלח
בננה
כף סוכר
הוראות הכנה:
לטחון הכל עד למרקם אחיד
מצרכים:
כוס חלב סויה ללא סוכר ומלח
בננה
כף סוכר
הוראות הכנה:
לטחון הכל עד למרקם אחיד
תיקחי גלידה בטעם שאת אוהבת תוסיפי חלב (בהתאם לכמות של הגלידה) תוסיפי שקית סוכר וניל ותערבבי בבלנדר. זה מוצה מילקשייק טעים רצח!
אמא שלי עושה ככה וזה יוצא אחד הטעימים
אמא שלי עושה ככה וזה יוצא אחד הטעימים
באותו הנושא: