11 תשובות
תכיר אחרים אבל באמת, תראה מה באמת יש בהם אולי זה לא מה שציפית ואולי יש לכם מלא במשותף
וזהו זאת פשוט ההכרה הזאת שאתה מבין שאתה לא מיוחד או שונה יש עוד הרבה כמוך וזה בסדר, ככה זה עובד
את צריכה להבין שכולם שונים אחד מהשני את אולי שונה במובן אחר אבל זה לא מוריד מהערך שלך
לא יודעת מה איתך, אבל מאז שהתחלתי להתלהב מהשונות שלי התחלתי לחפש עוד דברים שאני שונה בהם, זה פשוט ממכר.
מומלץ בחום!!!!
SMF
שואל השאלה:
נתת לי לי השקפת מבט שונה
אבל אני מרגישה שהשונות שלי מתבטאת כחוסר ביטחון, יש דברים חיצונית שאני נראית שונה
אנונימית
וזה פאקינג הכי מגניב!!!!
SMF
שתדעי שאם יש משהו שאת רוצה לדבר איתי עליו ולא נעים לך בפורום הזה, את יותר ממוזמנת לפרטי❤❤❤
SMF
שואל השאלה:
תודה רבה, אפשר לשאול איך את מבטאת את השונות שלך ומיישמת אותם כדברים שבהם את מתלהבת?
אנונימית
למה את מתכוונת?
SMF
שואל השאלה:
כאילו איך את מצליחה לאהוב את השונות בך מבלי להרגיש ההפך כזה, כי יש כאלו כמוני שהשונות בהם מתבטא בצורה שלילית
אנונימית
זה הכל עניין של זווית ראייה❤
התחלתי ממש לאהוב את העובדה שאני לא כמו כולם בגלל שזה מוזר, וצחקתי על זה בלי סוף ביני לבין עצמי, ובסופו של דבר זה מה שמייחד אותי❤
להראות כמו כולם או לעשות את מה שכולם עושים זה רגיל, אבל לעשות ההפך/להתלבש ההפך/ להראות אחרת/לאהוב דברים שונים או שילובי דברים שלאף אחד אחר לא עובדים טוב ביחד חוץ ממני זה מגניב, וזה שונה, וזה מה שהכי כיף בזה❤
SMF
כל אחד מיוחד ואחר בדרך שלו תקבלי את עצמך ותקבלי את זה שלעולם לא תהיי כמו כולם כי אף אחד לא כמו כולם לכל אחד יש את הכאב שלו לכל אחד יש משהו שמייחד אותי
תנסי למצוא אנשים שאיתם את מרגישה שייכת ואז את לא תרגישי כל כך שונה את תרגישי חלק
זה די כמו פאזל כל חלק מיוחד ויפה בדרך שלו ולכל אחד יש מקום בפאל וחלקים שמתחברים איתו בגלל שהם שונים בצורה
אם את תהיי כמו כולם את לא תצליחי להתחבר בפאזל כי את לא תהיי את
את תרגישי מזויפת ולא חלק

תנסי להיות עצמך כי זה מה שעושה אותך מיוחדת