2 תשובות
אני תמיד מציגה את האישיות האמיתית שלי
אין לי סיבה להיות עם אנשים שלא יאהבו אותי כמו שאני
אין לי סיבה להיות עם אנשים שלא יאהבו אותי כמו שאני
כל פעם שנכנסתי לקשר חדש נתתי את כל כולי לקשר ולחברה אבל תמיד הייתי מובן מאליו ובשלב מסוים היו מחליפים אותי במישהי אחרת
אני חודבת שהייתי משנה את זה בי ודואגת להיות עם אנשים שיעריכו אותי ואת מה שאני מכונה לתת
אני חודבת שהייתי משנה את זה בי ודואגת להיות עם אנשים שיעריכו אותי ואת מה שאני מכונה לתת
באותו הנושא: