11 תשובות
אייבי
השם שיש לי עכשין
לדעתי יש לי שם יפה
את שלי
לי קוראים נתן
חחח^ אחלה שם
וואלה אין לי מושג אבל לא את השם שיש לי עכשיו
^^^^^^ואי אייבי זה יפה ממש
אני אוהבת את השם שלי
אני זוכרת שפעם רציתי שיקראו לי ליאור או שקד
או דניאל עכשיו אני ממש לא רוצה
וואלה תאמת את השם שלי אני ממש אוהב כי אני גם ברסלב וזה שם של ברסלב...
וואלה הייתי נשארת עם שלי