15 תשובות
שחור אני אוהבת
ג'ינג'י
ג'ינג'י אבל ממש
שחור
או ג'ינג'י או בלונד
(לא ממש אוהבת בלונד אבל לא צריך לחמצן את השיער כדי לצבוע אם את בלונדינית טבעית)
(לא ממש אוהבת בלונד אבל לא צריך לחמצן את השיער כדי לצבוע אם את בלונדינית טבעית)
בלונד
בלונד או גינגי
ג'ינג'י.
שחור/שטני
וואלה טוב לי עם שלי, שטני.
בעיני בלונד לא יפה לגברים
בעיני בלונד לא יפה לגברים
יש הבדל בין בן לבת אני לדוגמה בת ^
חום כהה או שחור
גינג'י
חום חלש דבש
צבע חום כהה שיש לי עם גוונים חומים בהירים ושטניים
בנות דוד שלי יש להן ככה וזה מהמם
בנות דוד שלי יש להן ככה וזה מהמם
באותו הנושא: