3 תשובות
תעתיקי מאחרים זה מה שלרוב כולפ עושים
תקחי לך יום אחד וממש תושיבי את עצמך ותנעלי את הטלפון מצדי בשביל ללמוד
אנונימית
תעשי לך יעד ריאליסטי נגיד עמוד או חצי עמוד ביום ואז את אשכרה תסיימי את זה במקום לחרוש על זה יומיים ואז שוב פעם לשכוח הכל עד תחילת שנה
באותו הנושא: