4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה , אני באמת מתוסכל עם עצמי , אני בנאדם חכם והכל אבל הביטחון הזה ללכת לדבר אני לא שם
שלא תדע עוד צער שותף אבל אתה חייב לעשות את זה אחי כי אתה תיהיה תקוע תאמין לי אני תמיד תקוע ולא עושה כלום כמוך ואם מישהו אומר לי אני גם לא עושה אבל אתה יותר גדול ממני וזה יותר חשוב אז כדאי לך אחי זה יקדם אותך
שואל השאלה:
איפה אח , אין לי את הביטחון הזה בכלל , אני יודע כמה שזה יקדם אותי אבל אני עברתי חודש לא פשוט כי אבא שלי נפטר זכרונו לברכה ואני מרגיש יותר רע ואין לי ראש לכלום אבל חייב לעבוד אבל אין לא יודע
וואלה ממש מבין אותך אחי אבל אתה סתם תתקע ככה אתה חייב לעשות את זה זה רק ראיון תחשוב איך זה יקדם אותך הדבר הקטן הזה