4 תשובות
שואל השאלה:
העבודה רחוקה ממני .. לדעתי זה מיותר .
אנונימית
דבר ראשון אל תבואי לעבודה בכאבים לא רעיון טוב את לא תעבדי טוב ואת גם תפגעי בעצמך דבר שני הוא התכוון כנראה מי שצריך להחליף או לא יכול להגיע מסיבות שבשליטה שלו זה לא היה בשליטתך תרשמי לו ותסבירי לו היי מסיבות רפואיות אני לא אוכל לבוא אני נמצאת כרגע בכאבים ולא אוכל לעבוד מאוד מצטערת על זה שלא הייתה לי האפשרות להודיע מראש
כרית חמה ותרגישי טובב
לדעתי תבןאי לעבודה ותראי לו שאת מתה מכאבים ותגידי לו שאת חייבת להשתחרר
לשים שעון לקצת יותר מוקדם וללכת לישון עכשיו, גם ככה את לא יכולה להודיע לו עכשיו תראי איך את מרגישה בבוקר
ותרגישי טוב!!