6 תשובות
אין לי למזלי
כן ויש לי מלא
שואל השאלה:
^^אומייגד כיף לך
^^אומייגד כיף לך
אנונימית
כן
לא קיבלתי עבודות לחופש..
אבל אני אישית למדתי לבד לקראת שנה הבאה שאני אצליח החומר..
אבל אני אישית למדתי לבד לקראת שנה הבאה שאני אצליח החומר..
לא, כי אין לי :)
באותו הנושא: