התחברות הרשמה

התחלתם לעשות את העבודות שיש לכם לבית ספר?

27 ביולי 2021, 19:37
עבודה    
6 תשובות
אין לי למזלי
.
.אין שם תתמודדו.
כן ויש לי מלא
א
אנונינימיתת
שואל השאלה:
^^אומייגד כיף לך
אנונימית
כן
ז
זאת וזאתי
לא קיבלתי עבודות לחופש..
אבל אני אישית למדתי לבד לקראת שנה הבאה שאני אצליח החומר..
!Bitches
לא, כי אין לי :)
Y
Yeet.
באותו הנושא:
מתי התחלתם לעשות את העבודות לחופש? התחלתם בכלל?
התחלתם את העבודות לחופש?
התחלתם את העבודות קיץ?
יש לי 4 עבודות לעשות בחופש לבית ספר , עד כמה זה נורא שלא התחלתי עדיין אף אחת?
התחלתם כבר לעשות את העבודות לקיץ?
התחלתם את העבודות שלכם לבית ספר? ובמה יש לכם?
התחלתם כבר את העבודות לחופש?
התחלתם את העבודות שלכם לחופש?
התחלתם כבר את העבודות לחופש?
כבר התחלתם את העבודות שלכם לפסח?
יש לי יומיים להגיש עבודת שורשים ואפילו לא התחלתי, אני אספיק לעשות אותה ביומיים?