6 תשובות
התחלת בקטנה? כשיוצאים מצום כדי שלא תהיה בחילה מתחילים עם תה ועוגיה או משהו אחר קל ואז אחר כך אוכלים באמת
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי נס ועוגה ,אחרי כמה שעתיים שלוש או יותר אכלתי בורקסים תפוח אדמה איזה 5 קטנים קטנים אבל ואז לקחתי עוגיה וזהו ושתיתי הרבה מים ומים עם לימון וגם כדור כי אני במחזור
שתיתי נס ועוגה ,אחרי כמה שעתיים שלוש או יותר אכלתי בורקסים תפוח אדמה איזה 5 קטנים קטנים אבל ואז לקחתי עוגיה וזהו ושתיתי הרבה מים ומים עם לימון וגם כדור כי אני במחזור
אנונימית
יש לפעמים בחילות במחזור. כנראה הצום קצת השפיע על זה גם. תנוחי בינתיים ותחכי שהכדור ישפיע.
אנונימית
כן
כן
כן גם לי זה נורמלי
באותו הנושא: