8 תשובות
אם לא שתית ולא אכלת כל היום בוודאי שזה נחשב שצמת לכי תאכלי מציעה לך לא להגיע למצב של לא לאכול כל היום
אנונימית
מחזק^
לבריאות
מעניין אם יש תשובות מאנשים שבאמת יודעים, נעצתי מקווה שתקבלי תשובות
בכל מקרה אולי תעשי וידוי ותתוודי ותבקשי שזה יהיה לשם הצום
מקווה שגם לא שתית אז יוצא ממש צום מן המניין.
גמר חתימה טובה (:
זה נחשב
גם אם לא התכוונת וצמת זה עדיין נחשב שצמת
שואל השאלה:
תודה לכם ולקדוש ברוך הוא❤
אנונימית
^ יש להודות לקדוש ברוך הוא קודם, ככה מלמדת הגמרא ממלי צדק (נדרים לב ב). אולי זה לא קשור לשאלה, אבל בכל זאת היה לי חשוב לומר זאת.
שואל השאלה:
לא שמתי לב
תודה לקדוש ברוך הוא כמובן קודם כל! ולכם שעזרתם לי
אנונימית