8 תשובות
כן, זה לא חובה.
גם אני בת 15 ולא צמתי, ברור שזה הגיוני
כן
כן, יותר הגיוני מלהרעיב את עצמך
מה לא הגיוני בזה, כל אחד וההחלטות שלו:)
אנונימית
בסדר אני בן 18 ולא צמתי, כל אחד ומה שהוא מאמין בו
בסדר אני בת 18 ולא צמתי הכל טוב כל אחד ומה שטוב לו