18 תשובות
שואל השאלה:
כי להיות בכיתת מחוננים לא באמת מעיד על בינה^
אנונימי
נראה לי המקור זה מהדת. וטוב שכך אגב.
אוףף כל הwokes האלה עם הערכים שלהם מפריעים לי להעמיס
לא קראתי על זה מספיק, ולא מספיק אכפת לי בשל גישת "חיה ותן לחיות" חזקה מדי, אבל התיאוריה שלי בינתיים היא רגש, האינטימיות והאקסקלוסיביות שבסקס, כאשר אתה נמצא עם אדם שאכפת לך ממנו, שתרצה לגרום לו הנאה ולא פגיעה - יהיה באינטרסים שלך לכבד את זה
מעבר לזה שהשתרללות חסרת אחריות כן *יכולה* להיות מקור של מחלות!
ועכשיו ברצינות:
לבגוד זה לא אותו דבר כמו פוליאמוריה. ההבדל הוא בידיעה וההסכמה. מה זה מונוגמיה גמישה היה מעל יכולותיי להבין. אם זוג מגיע למצב הקרוי בגידה, משמע הייתה הסכמה על אקסקלוסיביות
שואל השאלה:
מונוגומיה גמישה כלומר יחסים פתוחים שהיו מאוד נפוצים בתקופה הפראיהיסטורית
אנונימי
צודקת 100 אחוז זה כול כך מגעיל אני איתך בזה אם את צריכה משהוא אני מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
מה את סתומה
אנונימי
^לא הבינה נראה לי
שואל השאלה:
היא לא קראה את השאלה בכלל חחחnחחחnחחח
אנונימי
יש אנשים שטוב להם ככה ויש אנשים שטוב להם ככה אבל אנשים שלא סבבה עם פוליאמורי לא מגיע להן שיבגדו בהם
פוליגמיה זה מבחינתי לבגוד גם אם זה בהסכמה והמונוגמיה אמור להיות הנורמה ולבגוד זה כל כך נורא ולדעתי הדבר הכי נורא שיכול לקרות בזוגיות ולמרות שבני אדם לא באמת מונוגמים לגמרי בטבע שלה כי בגידה זה לא רק שהם שכבו עם מישהי אחרת זה לשבור משהו הרבה יותר עמוק את האמון באחרים את היכולת ליצור קשר ולסמוך על אחרת את הבלעדיות הרגשית שלך כי אתה כבר לא יכול לסמוך על הבחירות שלך ואנחנו אולי יצורים עם דחפים חייתיים אבל אנחנו גם בוחרים וברגע ששני אנשים בוחרים להיות רק אחד של השנייה זו הופכת להיות ברית נאמנות גם אם היא לא כתובה בשום מקום אני שלך ואתה שלי לא של אף אחד אחר מבחוץ אחרת מה הקסם וברגע שזה נשבר זה לא משנה אם זה טבעי או לא זה מרגיש כמו סכין בלב ואפילו ההרגשה של הכאב הרבה יותר גרועה
ולמה אנחנו בכלל היינו כלכך מקדשים מונוגמיה כאילו זה חוק טבע? כי זה נוח מסודר החברה אוהבת שליטה משפחות ברורות רכוש ברורות ילדים בלי דרמות המערב בנה אידיאל מהקונספט הזה עד שזה הפך לאיזה ערך עליון גם אם הוא בכלל לא הכי טבעי שיש אבל מה שמעניין זה שגם אם אנשים נמשכים לאחרים זה עדיין בגידה מרסקת כי זה לא רק סקס זה על השקר שהם שלי כי מה הטעם להיות נאמנה לבנאדם שלא יכול לשלוט על עצמו אז כן אולי הטבע שלנו פתוח יותר מידי אבל הלב שלנו לא תמיד עומד בזה וזה מה שכואב
שואל השאלה:
האמת שהוא דווקא כן טבעי במידת מה, הסיכוי של הילדים שלנו לשרוד גבוהים יותר ככשני ההורים מגדלים
אנונימי
זה לא כזה טבעי לפחות מבחינה אבולוציונית כי בטבע האמיתי אין באמת דבר כזה בלעדיות , הייתה פה שאלה כמה לפנייך שדיברה על גבר עם ריבוי נשים של פעם שזה כן טבעי לאותה תקופה
שואל השאלה:
תראי את לא טועה וגם הוא לא, זה פשוט מורכב יותר מזה, נכון לא הייתה פעם איזשהי בלעדיות אבל כן הייתה נטייה למונוגמיה "גמישה" כזאת שכיום היינו קוראים לה קשר פתוח או קשר לא מחייב
אנונימי
אין דבר כזה מונוגמיה גמישה
קשר פתוח זה זוגיות שמאפשרת ללכת לאחרים
וקשר לא מחייב זה פרינדס וויט בנפיטס
שואל השאלה:
הכוונה שהאבא עדיין היה נוכח וכן שמר על בלעדיות בתקופות מסוימות כמו תקופת ההיריון ההנקה והגידול וכן הלאה
אנונימי
נתק אותי מה אתה בא אליי בשאלות של דיבייט בשעה 4
לא הבנתי חצי מהמילים ואני בכיתת מחוננים
למה צועקים על אנשים כשהם עושים הרבה מין למרות שביולוגית זה הדבר שאנחנו בנויים לעשות?

תרבות מערבית של טוהר ואינטימיות
לא שזה דבר רע גם