12 תשובות
למה לבגוד אם אין רגשות אפשר פשוט לסיים את זה
שואל השאלה:
אבל איך הוא ירגיש שהוא לא מספיק אם הוא לא יודע ולא ידע בחיים ואף אחד לא נפגע?
אבל איך הוא ירגיש שהוא לא מספיק אם הוא לא יודע ולא ידע בחיים ואף אחד לא נפגע?
שואל השאלה:
אבל נגיד יש רגשות לשני אנשים?
אבל נגיד יש רגשות לשני אנשים?
לבגוד זה נורא בכל שלב.
אומנם אני הייתי מעדיפה שיבגדו בי בהתחלה, פחות כואב כשאני אפרד מאותו אדם.
אומנם אני הייתי מעדיפה שיבגדו בי בהתחלה, פחות כואב כשאני אפרד מאותו אדם.
מזה משנה מתי בוגדים
לבגוד זה מעשה פסול , אנוכי ודוחה
זה לקחת את האמון שהבנאדם מרגיש כלפייך
ולרסק אותו
לבגוד זה מעשה פסול , אנוכי ודוחה
זה לקחת את האמון שהבנאדם מרגיש כלפייך
ולרסק אותו
שואל השאלה:
זה משנה כי בהתחלה זה לא מוגדר כזוג בגלל זה המרכאות
זה משנה כי בהתחלה זה לא מוגדר כזוג בגלל זה המרכאות
אוקיי אז לא זוג
אם את בקטע עם מישהו
ואת מעוניינת במישהו אחר
תחתכי את הקטע
ותעברי לאחר
אל תהי עם שניים בו זמנית
לא מכבד לשחק באנשים
אם את בקטע עם מישהו
ואת מעוניינת במישהו אחר
תחתכי את הקטע
ותעברי לאחר
אל תהי עם שניים בו זמנית
לא מכבד לשחק באנשים
שואל השאלה:
אבל מה אם יש רגשות לשניהם
אבל מה אם יש רגשות לשניהם
אז תחליטי מה את עושה עם עצמך ואז תפעלי.
אין שום סיבה שתשחקי ברגשות של אנשים כי ככה בא לך, העולם לא סובב סביבך ולאף אחד לא מגיע שתתני לו אשליה שיש לכם סיכוי כשבעצם יש מצב שפתאום תחליטי שבאלך על מישהו אחר,
אם את לא בטוחה- אל תיכנסי לזה
אין שום סיבה שתשחקי ברגשות של אנשים כי ככה בא לך, העולם לא סובב סביבך ולאף אחד לא מגיע שתתני לו אשליה שיש לכם סיכוי כשבעצם יש מצב שפתאום תחליטי שבאלך על מישהו אחר,
אם את לא בטוחה- אל תיכנסי לזה
זה לתקוע סכין חזק עמוק בלב
זה נורא
כן כי מעורבים כאן רגשות
באותו הנושא: