9 תשובות
חד משמעית כן.
כן
ברור
בגידה זה חרא זה פשוט נתת אמונה בבן אדם אהבת אותו ובסוף הוא מחליט ללכת למישהו אחר ככה כי בא לו
בגידה זה חרא זה פשוט נתת אמונה בבן אדם אהבת אותו ובסוף הוא מחליט ללכת למישהו אחר ככה כי בא לו
ברור מה
אחד הדברים הכי רעים שאפשר לעשות
אחד הדברים הכי רעים שאפשר לעשות
כן, תתארי לך שאבא שלך עכשיו בגד באמא שלך והלך לחיות עם אישה אחרת ויצר עוד ילדים את לא תרגישי נבגדת? לדעתי בגידה זה דבר נורא, אתה נורא בטחת במישהו ואז הוא בגד בך וריסק לך את כל האמונה והביטחון העצמי
שואל השאלה:
טוב הבנתי שכנעתם די
טוב הבנתי שכנעתם די
אנונימית
מזעזע
תלוי לי לא אחפת כי אין לי יסורי מצפון אז לא אחפת לי להתנשק עם מישהו גם אם יש לי חברה אבל ששש..............
אנונימי
באותו הנושא: